.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش کاروان علوی درامامزاده های مازندران

شمال نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: همایش کاروان علوی در 297 امامزاده و بقعه متبرکه استان مازندران برگزار می‌شود.
         
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت السلام ابراهیم حیدری با بیان اینکه عید غدیر به عنوان بزرگ ترین عید مسلمانان جشن بزرگ ولایت علوی، اکمال دین نبوی در امامزادگان استان مازندران برگزار خواهد شد، افزود: برنامه های جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی از روز عرفه شروع شده و تا 18 ذی الحجه روز عید غدیر ادامه خواهد داشت.
حیدری بیان کرد: همزمان با دهه ولايت و با حضور اقشار مختلف مردم همايش بزرگ کاروان علوی در مازندران برپا مي شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به پیرامون برنامه های عید غدیر خم اشاره کرد و گفت: مسابقه خلعت غدیر با رویکرد ترویج معارف حادثه غدیر و همچنین توزیع بسته‌های فرهنگی غدیر بین شهروندان شهرهای استان مازندران و مساجد توزیع می شود.
حیدری به مهمترین ویژه برنامه ای که به مناسبت عید غدیر در مازندران برگزار می شود اشاره کرد و اظهار داشت: حرکت مردمی از امامزاده عباس (ع) ساری به سمت امامزاده یحیی (ع) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری پیاده روی از حرم تا حرم در مازندران، گفت: محفل انس با قرآن کریم، دیدار با علمای شهرهای استان مازندران و تجلیل از سادات شهرهای مازندران از دیگر اقدامات این اداره کل در روز عید غدیر خم است.
حیدری تصریح کرد: شب عید غدیر خم و روز عید غدیر خم در امامزادگان جشن‌های مذهبی و دینی برگزار می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از برگزاری همایش کاروان علوی در 297 امامزاده و بقعه متبرکه استان مازندران خبر داد و گفت: این همایش برای چهارمین سال پیاپی در استان مازندران اجرا می‌شود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.524 seconds.